Pomoc de minimis07 Maj 2019 09:17

Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia przeznaczonego dla pracowników: Urzędów Pracy, Urzędów Miast i Urzędów Gmin Nazwa szkolenia: Pomoc de minimis Cele szkolenia: • dostarczenie pogłębionej i kompleksowej wiedzy o warunkach i trybie uzyskiwania pomocy publicznej w tym pomocy de mi [ ... ]

SzkoleniaSprawdź
Kurs rachunkowości budżetowej w wybranych zagadn...02 Kwi 2019 12:14

Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia przeznaczonego dla pracowników: Urzędów Miast, Urzędów Gmin, Powiatowych Urzędów Pracy, placówek oświatowych, domów kultury, jednostek społecznych Nazwa: Kurs rachunkowości budżetowej w wybranych zagadnieniach dla służb finansowo-księgowych  [ ... ]

SzkoleniaSprawdź
Pozostałe szkolenia

Klient agresywny - kontrola i prewencja zachowań agresywnych

Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia przeznaczonego dla pracowników:

Urzędów Pracy, Urzędów

Szczególnie: nowych/nowoprzyjętych pracowników a także: dla osób pracujących na stanowiskach obsługujących dużą liczbę klientów /petentów/ interesantów oraz stanowiskach związanych z klientami trudnymi, agresywnymi, manipulującymi, roszczeniowymi, stosującymi różne formy psychomanipulacji.

Nazwa szkolenia

Klient agresywny - kontrola i prewencja zachowań agresywnych

Cel szkolenia:

zgłębienie postaw i zachowań klientów trudnych oraz strategii redukowania zachowania agresywnego

Termin: 28 - 30 listopada 2016           Miejsce:  Zakopane             Cena: 1550zł

Przyjazd 27.11 od godz. 16.00, rozpoczęcie zajęć godz. 9.00 . Zakończenie szkolenia 30.11 godz.15.00

Szczegółowy program szkolenia:

1. Pojęcie - trudny, agresywny klient

2. Psychologiczne aspekty relacji z klientem trudnym, agresywnym

3. Źródła i mechanizmy zachowań klientów przejawiających tendencje agresywne, roszczeniowość i inne, rozwój zachowania agresywnego, osobowość a agresja u ludzi dorosłych

4. Wpływy sytuacyjne na agresję : agresywne sygnały, alkohol, temperatura, inne stresory środowiskowe

5. Kontrola i prewencja zachowania agresywnego

- strategie redukowania agresji: katharsis, karanie, radzenie sobie z gniewem, uczenie się obserwacyjne,

6. Analiza własnych trudności w relacji z klientem trudnym, agresywnym

7. Budowanie zasobów osobistych do efektywnego radzenia sobie w trudnych kontaktach z klientami: sposoby reagowania na zachowania klienta, reagowanie na obiekcje i zastrzeżenia, reagowanie na oceny krytyczne, obrona przed osobowym atakiem i krytyką, techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami, sposoby unikania sporów

8. Doskonalenie umiejętności społecznych, niezbędnych w budowaniu profesjonalnego kontaktu z klientem

9. Doskonalenie umiejętności metodycznych, podnoszących obiektywizm pracownika względem klienta

 

Forma zajęć:      warsztat psychoedukacyjny

  • Gry i ćwiczenia symulacyjne wpływające na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań uczestników
  • Studium przypadku umożliwiające analizowanie i rozwiązywanie trudnych sytuacji dotyczących specyfiki zawodowej uczestników szkolenia
  • Warsztaty w podgrupach dające możliwość efektywnej pracy w oparciu o doświadczenie zawodowe
  • Mini wykłady, podczas których jest przekazywana wiedza teoretyczna dotycząca omawianych zagadnień, uzupełniające i porządkujące posiadaną wiedzę
  • Dyskusje mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów
  • Odgrywanie ról umożliwiające indywidualną analizę i korektę zachowań uczestników

Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych

Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku MEN

Cena szkolenia zawiera:

- udział w zajęciach dydaktycznych,

- koszt wyżywienia  (śniadanie, obiad, kolacja) i zakwaterowania - w pokojach 2-3 osobowych,

- materiały do zajęć (skrypt szkoleniowy, zeszyt, długopis),

- serwis kawowy podczas zajęć,

Istnieje możliwość doliczenia do faktury kosztów przejazdu na szkolenie.

Informacje i zapisy :  42 632 25 91  lub   512 370 212,   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Załączniki:
Pobierz plik (Klient agresywny.pdf)Klient agresywny.pdf[ ]269 kB